kerlek.blogg.se

På preem d 21 nov

Kategori: Allmänt

 I går onsdag så kom jag som vanligt tidigt till preem, innan halv sex i alla fall  och så förväntade jag mig att  min lilla mia skulle komma några minuter efter mig, men när klockan var 7 minuter i sex så ringde jag till henne och då väkte jag henne, hon låg då hos sin pojkvän och hade ställ in mobilen på ringning men n ågot hade gått snett så hon blev inte väckt förränn min signgal kom fram.. Vi öppnar normalt kl 6 och hon kom först 20 minuter över sex, jag var ute några gånger och talade om att flickskrället som skulle öppna hade sovit över sig, några stannade kvar och våntade tills hon kom någon körde, Denna mia är normalt mycket skicklig och snabb men nu slog hon alla rekord, på ynka 2 min så hade hon öppnat kassaskåpet och räknat dagskassa, tänt lyset och öppnat dörrarna. Jag blev chockad. Först frågade jag
vad hon hade gjort och sen frågade henne om hon hade gjort det.
Lite senare så kom närmaste granne här i kårestad till mig på preem när jag höll på att köra ut sopsäckar till kontainern, när hon då trampade ner frikopplingen så var det n ågot som knäppte till och gick sönder så vi fick föra in bilen i ett hörn och så fick jag köra henne till evedal för hon skulle till en föreläsning där.
När det händer så händer det på preem

Kommentarer

  • kotten säger:

    spännande saker som händer!

    2012-11-23 | 01:48:34

Kommentera inlägget här: