kerlek.blogg.se

Det händer på Preem

Kategori: Allmänt

Det händer på Preem
I eftermiddag så hände det som absolut inte får hända. Jag skulle städa lite i automattvätthallen när det inte var någon bil där, så jag spolade och gjorde så fint men jag hann inte så långt förrän tvätten körde igång högtrycket och där stod jag och förstod inget ända tills jag blivit riktigt genomblöt sen skulle jag försöka ta mig ut så fort som möjligt men det var lättare sagt än gjort för jag såg inget och ljudet var så högt så jag kunde inte höra det minsta, men efter stor möda och stort besvär så lyckades jag komma därifrån och ut till den tanten som satt in sitt kort och skulle tvättat bilen. Hon fick ett nytt kort och jag körde hem så fort jag kunde och på med torra kläder

Kommentarer

  • Gertie säger:

    Där har jag suttit fast i bilen, när Kotten var liten, dörrarna öppnades inte så jag ficka trycka på någon nödknapp-
    Där hade du tur som tog dig ut, men tanten med bilen var var hon?

    2013-03-08 | 20:08:35
  • tage schill säger:

    Hon skulle kört in bilen för att få den tvättad, men hon hann ju inte förrän jag var där. Jag är ju alltid så uträknande så att allting ska bli så billigt som möjligt. Denna gång så tjänade jag inte så mycket på det mer än ett gratis bad. För en tid sen så var det faktiskt en som själv valde att lägga sig på taket på bilen och följa med på tvättrundan och han klarade sig, men hur vet jag inte

    2013-03-09 | 05:15:38
    Bloggadress: http://Kerlek.blogg.se
  • Rossy säger:

    Ja, det var ingen dålig händelse och ingen dålig nyhet. Trotts att det var final på melodifestivalen så spreds det rätt friskt. Vi är glada att det gick bra så att händelsen fick vara rolig. :)

    2013-03-10 | 15:16:05

Kommentera inlägget här: