kerlek.blogg.se

preem mai darlig du är min

Kategori: Allmänt

Det är mycket roligt nu  på preem sen jag blivit tvättad där. När jag skulle städa i gördetsjälvhallen så sa den som tvättade sin bil i den andra hallen , dig känner jag igen, Vanligast är att dom kommer med någon sorts kommentar som t ex, är du torr än, blev du vaxad också.
En annan rolig grej var när en tant ville ha hjälp med att vaska rutorna, jag sa att jag snart skulle köra hem, då erbjöd hon mig skjuts hem. Roligt.
Inte lika roligt var det när jag låg och tittade på tv och tvn slocknade och mycket annat lyse också. Cicci kom ned och hade det lika dant, Vi fick ringa till sibert fransson på lund, han bor där nu. Han kom och bytte en säkring och så var det bekymret borta, men cicci visade mig termometern som är i barnens rum och den visade 15,5 gr, så kallt blir det när det blåser, men barnen verkade inte frysa utan sov så djupt att dom inte hörde  något omkring sig.
Vad för spännande saker ska hända i dag på preem undrar jag
I morgon ska jag till min psyskiater och den 26 ska jag till tandläkaren. Den 24 april ska jag till min husläkare birger ossiansson, han ska göra lite förebyggande koll på bruna fläckar på hela kroppen och kolla det som bruka kollas i förebyggande undersökningar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: