kerlek.blogg.se

Rättvisa

Kategori: Allmänt

Frågan är, kan det bli rättvist med fördelningen av mina tillgångar till mina fem barn, jag tänker då på att jag har jobbat och jobbar fortfarande hur mycket som helst på preem åt john min äldste son, jag får visserligen all bensin som jag behöver men med tanke på att jag jobbar 40 kanske 50 timmar i veckan så blir det kanske en bra affär för honom jämfört om han skulle betalat någon arbetare för det. Ska sådant räknas in i arvet en gång efter min eventuella död. 
Det är så att jag trivs otroligt bra med john så det finns inga problem när han ventilera något för mig som han skulle vilja ha uträttat. Det är inte bara det utan det är så roligt på annat sätt också, jag får träffa så väldigt många människor och många av dom är trevliga och som jag trivs bra med.
Gör jag fel som bara jobbar åt john och inte åt någon av dom andra, jag gör det som jag tycker är roligast och sen bryr jag mig inte.
Kan någon ge mig förslag hur jag bör göra

Kommentarer

  • Gertie säger:

    Gör det du tycker är roligt, då trivs du allra bäst! Det är mitt råd till dig.

    2013-06-20 | 20:51:52

Kommentera inlägget här: