kerlek.blogg.se

Larsarettet

Kategori: Allmänt

I går var jag på larsarettet och kollade lite inför en opperation av jumskbrock om några månader och då passade jag på att äta  på resturangen där och när jag  satt och åt så märkte jag ett yngre par, där han satt med en näsduk i ena handen och torkade tårarna hela tiden, dom var kanske i trettioårsåldern. hon verkade tröst  När jag ätit färdigt så gick jag därifrån, men sen på natten började jag tänka på att jag skulle kanske gått fram till dom och tat reda på om jag skulle kunna förmedla någon sorts hjälp med min fina andesyn och att vi vet nu att vi kan får en mycket finare tillvaro efter livet här.  Hade jag vetat innan att jag skulle kunna hjälpt dom då hade jag inte tvekat, men vi är ju så rädda här i sverige att blanda oss i andras förhållande och ja är ju inget undantag. Det kanske rörde sig om en olycklig kärlek och då tror jag inte att jag hade något att komma med till någon hjälp
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: