kerlek.blogg.se

Bara ett mail

Kategori: Allmänt

Tack för att du finns och för att du har samma intresse och inställning som jag. Du har också en ovanligt stor kreativitet och ovan på allt gott så svarar du på mina mail, du ska veta att jag har tröttat ut alla mina mailkompisar. Jag har ett stort problem, ingen förstår mig när jag börjar tala om e-catens möjligheter och vilket samhälle vi kommer att få, bara du förstår mig. Jag tror att du liksom jag tänker lite längre, utan att vi är bättre människor för det. Vi måste träffas och gå igenom alla utmaningar. Det är bara du och jag som kan lösa världens problem. Vi ser inte det som problem utan en utmaning som allt annat som vi gör och jag förmodar att du liksom jag blir så lycklig när vi har löst problemet. När jag ser saker falla samman och uppfinningen tycks klar så får jag en sån obeskrivlig lyckokänsla.

Alla människor kommer att få det bättre och krig är helt uteslutet, varför skulle dom kriga när dom kan få mat så mycket dom vill och värme eller kyla i bostaden. Kostnaden är försumbar bara själva grejerna kostar. Tänk när det inte kostar något, eller mycket mycket lite i driftkostnad, att transportera varor och människor. Vi kommer att få mycket pengar över till allt annat och respektive stater få in mycket mer medel som i sin tur kan gå till forskning och utveckling. Nu vill jag sväva ut lite i min fantasi och tänka på hur mycket som kan botas med embryonala stamceller, Detta är för stort att börja skriva om det tar vi när vi träffas. Redan nu så har dom forskat fram lampor som har frekvenser som passa för växter men det kommer mer och med tiden lampor som har alla frekvenser som solen har och då kan vi odla vilka växter vi vill och när vi vill och hela året, vi kan utnyttja alla tomma gruvor och göra bostäder där och vi kan odla där, det kan bli millionstäder där och utan mygg, knott, varg mm. ingen storm och inget regn, Vi kan reglera dagens och nattens längd, Vi har naturligtvis badbassänger  med olika temperaturer och motionsslingor med underbara växter som blommar året om och palmer och frukträd av alla de slag. Blir det trist så tar vi elbilen och kör till flygplatsen och åker till en plats som vi önskar och snabbt och utan mellanlandning, men vi kommer då att märka att hemma i gruvan är den bästa tillvaron så då åker man hem och vilar upp sig. 

Jag får sådan obeskrivlig lyckokänsla när jag tänker på e-caten och  den förändring som kommer att ske. Vi kan odla hur mycket som helst och vi kan bli 10 gånger fler på jorden om vi vill, hindret är råvarorna som vi få styra och som du skrev något om överstatligt som styr och miljön kommer att prioriteras hela tiden, Nickel finns i stora mängder men det ska räcka i tusentals år

Å vilken framtid vi har. Synd att man inte är 20 eller bara 50 nu, men jag har skött mig ganska bra med kost och motion så jag ska försöka vara med i den otroligt intressanta framtiden. Om inget oförutsett inträffar så kommer jag nog att bli en hel del över 100 och innan dess så kanske dom har forskat fram så att man ska kunna leva betydligt längre och då är det ingen omöjlighet att att jag får uppleva min 170årsdag d v s 2100. Ingen hade väl trott jag jag skulle bli så gammal och så frisk hela tiden. När du tänker så gör du mig lycklig.

När vi träffas tar vi hand om problemen och ser dom som utmaningar och löser och åtgärda allt.

God natt och sov och dröm sköna e-catdrömmar

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: