kerlek.blogg.se

Skenande bil

Kategori: Allmänt

I stället för att ligga och försöka sova så kan jag lika väl skriva om det som hänt i går torsdag.
När jag kom hem som vanligt så stannade jag bilen och la i ettans växel, för jag vill inte dra åt handbromsen för den fasnar lätt och så slits bromssbanden  upp, och så hoppade jag ur bilen och låste upp dörren men då tänkte jag på att jag skulle kanske kolla om det har kommit någon post, jag tog god tid på mig, och sen så gick jag ner mot postlådan, men när jag kommit ungiför halvvägs så kommer bilen mot mig. Jag blev en aning förvånad men jag öppnade bildörren och försökte stoppa den men det var inte så lätt för det var både halt och trångt, men strax innan den kom till den stora stubben så lyckades jag få stopp
Jag har aldrig trott att det skulle vara så svårt att få stopp på en skenande bil
Nu har jag förklaringen till varför bilen var flyttad ungiför en meter natten innan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: