kerlek.blogg.se

sesilia

Kategori: Allmänt

Jag vill så ohemskt gärna att du tar huvudanvaret för katterna från och med nu, Jag älskar dom inte längre. I så fall skulle jag kunna tänka mig andra katter, men jag lover inget så behöver jag inte ta något ansvar heller om det skulle dyka upp några nya. Samtidigt vill jag att du inte släpper in dom i min lägenhet för dom springer runt på bord och diskbänk och letar efter mat och så bajsar dom inne nu. Du fick torrfodret så jag ger dom ingen mat, jag har lite burkmat om du vill ha det så blir det bra.
Tur att dom inte kan få några kattbarn för då hade man varit uppbunden av dom livet ut, Alltså katternas livslängd..
När du läser detta så kan du väl   tageschill@yahoo,se   till  mig.
En skön och njutbar helg och ett njutbart nytt år

Kommentarer


Kommentera inlägget här: