kerlek.blogg.se

fortsättning på lilla jag

Kategori: Allmänt

Jag tror att jag gått dit kanske 30 gånger och då ville dom visa sin uppskattning genom att ge mig en påse karameller. Den besvikelsen har jag svårt för att glömma.
Kanske ändå värre när erik och jag skulle gå samma sträcka tillsammans, han sa att tågen brukade gå där, men det kan dom väl inte för här finns inga spår, sa jag, jo dom klarar det sa han och så visslade som om det var ett tåg i antågande och jag trodden på honom till sist och jag blev så rädd så jag började gråta och då tror jag att han hade nått sitt mål.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tage, här fick du inte med hela historien

    2012-12-25 | 18:30:39
  • tage schill säger:

    Du måste tala om vad jag glömt eller inte fick med

    2012-12-26 | 16:41:11
    Bloggadress: http://Kerlek.blogg.se
  • Anonym säger:

    Att du gick med tidningen till dessa människor

    2012-12-27 | 16:26:13

Kommentera inlägget här: